E-men
WATCH FOR YOU
Αυστηρά για αρσενικά
Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 40€
No1 eshop since 2007
ΡΟΛΟΓΙΑ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΡΟΛΟΓΙΑ
Παιδικά Ρολόγια
Θήκες Pολογιών
Κούρδισμα Pολογιών
Ρολόγια Τσέπης
Ξυπνητήρια
Μινιατούρες Ρολόγια
Λουράκια
Είδη Καπνιστού
Κοσμήματα - Ανδρικά Αξεσουάρ
Αρώματα
Περιποίηση
Δώρα
Δώρα για εκείνη
Gadgets - Accessories
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Ταμειακές Μηχανές
ΕΙΔΗ ΚΗΠΟΥ
Εξέλιξη παραγγελίας
Αίτηση επισκευής
Αίτηση επιστροφής
Τρόπος αποστολής
Τρόπος πληρωμής
Διαδικασία επιστροφής
Κατάστημα
Η εταιρεία
Χρήσιμες Συμβουλές


Emen, αριστερά, άλλες σελίδες



Η ασφάλεια των συναλλαγών σας εξασφαλίζεται από την τράπεζα Eurobank

 


 

Διαδικασία επιστροφής

Στη προσπάθειά μας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιστρέψετε οποιοδήποτε* προϊόν αγοράσατε από το κατάστημά μας εφόσον αλλάξατε γνώμη είτε έγινε λάθος καταχώρηση. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σύμφνωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς.

Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον αποστολέα και θα πρέπει απαραιτήτως να συμπληρωθεί η αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση  ώστε να δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.

Προϊόντα που δεν υπάρχουν στην Ελληνική αγορά και γίνονται ειδική εισαγωγή από το εξωτερικό δεν επιστρέφονται.

 

 

Αίτηση επιστροφής

Δέματα που δεν θα έχουν κωδικό επιστροφής δεν θα παραλαμβάνονται.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το e-men.gr** και θα πρέπει απαραιτήτως να συμπληρωθεί η αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση  ώστε να δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.

Αίτηση Επισκευής

Δέματα που δεν θα έχουν κωδικό επιστροφής δεν θα παραλαμβάνονται.

Εάν το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί θα πραγματοποιείται ολική αντικατάσταση. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει αποσυρθεί, θα πραγματοποιείται αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

* Προσοχή! Τα παρακάτω προϊόντα δεν επιστρέφονται και ενδέχεται για την αγορά τους να σας ζητηθεί κατάθεση μετρητών ή πιστωτική κάρτα: Υγραντήρες πούρων - Κουρδιστήρια - Θήκες ρολογιών - Χειροποίητα προϊόντα.
Προϊόντα τεχνολογίας (smartwatches). Πριν προβείτε σε αγορά σιγουρευτείτε για τη συμβατότητα της συσκευής σας.
Για παραγγελίες άνω του ενός τεμαχίου αλλαγές γίνονται δεκτές στο ένα τεμάχιο της επιλογής σας και η δυνατότητα παρέχεται μόνο για μια φορά.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones - smartwatches)

** Μόνο στην περίπτωση που εμφανιστεί πρόβλημα εντός 24ώρου από την ημερομηνία αγοράς. Σε διαφορετική περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Ασφάλιση – extra κάλυψη

 Τα δέματα ως είθισται ταξιδεύον με την ευθύνη του πελάτη. Για το λόγο αυτό η εταιρεία μας προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη ανά πακέτο στην απίθανη περίπτωση χτυπημένου – κατεστραμμένου δέματος με άμεση επίπτωση στην άριστη κατάσταση των προϊόντων καθώς όλα τα προϊόντα ελέγχονται εξονυχιστικά πριν την αποστολή τους.

Διαδικασία υποβολής αιτήσεων/αποζημίωσης

Σε περίπτωση ζημιάς, παρακαλούμε να μας στείλετε την αίτησή σας το αργότερο 24 ώρες μετά την παραλαβή του πακέτου σας. Αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων ζημίας με την ασφαλιστική εταιρεία. Θα αποζημιωθείτε σύμφωνα με τις πραγματικές δαπάνες της επισκευής / αντικατάστασης.

Μετά τη λήψη όλων των αναγκαίων πληροφοριών από εσάς, θα προχωρήσουμε με την τοποθέτηση της αίτησης στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς, η εταιρεία μας προσφέρει υποστήριξη πελατών για την υποβολή καταγγελιών στον φορέα παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφορών και με την καθοδήγηση σας κατά μήκος της διαδικασίας αξιώσεις, δωρεάν.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με βάση την αξιολόγηση της ασφαλιστικής εταιρείας ή της εταιρείας ταχυμεταφοράς, ανάλογα με την περίπτωση.

Η ασφάλεια είναι έγκυρη καθώς τα στοιχεία είναι σωστά συσκευασμένα όπου για τις αποστολές περιλαμβάνεται ένα επιπλέον άθικτο και ισχυρό κουτί από χαρτόνι.

Σε περίπτωση που δεν γίνει αίτηση αποζημίωσης ή αυτή είναι εκπρόθεσμη ο πελάτης ουδεμία απαίτηση έχει από την εταιρεία μας και δεν μπορεί να ασκήσει αρνητική κριτική ή εναντίωση σε οπουδήποτε μέσο καθώς με οποιαδήποτε άλλη ενέργεια επιφυλαόμεθα για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο μέσω email και για όσο διάστημα η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας. Εφόσον υπάρξει ακύρωση παραγγελίας σε οποιοδήποτε άλλο στάδιο η προκαταβολή δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας με πιστωτική κάρτα ή κατάθεσης παρακρατείται το ποσό προκαταβολής που ορίζει η εταιρεία μας το οποίο ανέρχεται στο 30% της αξίας του προϊόντος και διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει και επιπλέον ποσό ανάλογα με το στάδιο ολοκλήρωσης κατά την ακύρωση.
Παραγγελίες που παραμένουν στο στάδιο επεξεργασίας για 5 ημερολογιακές ημέρες ακυρώνονται και δεν είναι πλέον σε ισχύ.

 


 
 
Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο.